gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Shoppingtur...

Kategori: Allmänt

Ny vecka.....gick upp med tuppen trots att jag inte behövt....
Åt frukost vid datorn....
Hämtade en god vän och vi tog oss en tur till IKEA....
Handlade en del.....
Min goa vän bjöd på lunch inne på Mama`s ....
Hon  tog Lasagne & jag gottade mig med Lövbiff, Pommes frites & Bea...


Tack snälla...för mat och trevligt sällskap ;-D

Väl hemma fick jag kaffebesök....
Sen blev det en promenad...

Nu har jag gjort lite köttfärssås & spagetti...till sonen som var hungrig och även till oss i morgon, blev även två portioner som jag frös in!


I morgon  får det bli nån kaka bakad tror jag....

Nu blir det fix med tvätt ....sen soffläge....

Ha en härlig kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: