gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vaknade i Vinterland

Kategori: Allmänt



Igår förmiddag fick jag besök av min goa vän, så mysigt...vi fikade och pratade....

Efter det satt jag och pillade på resutatbudget och likviditetsbudget....måste ha gjort stora fel...för det blev mycket bra siffror i resultatet ...får be om hjälp till veckan att kolla på det =)

Kvällen var lugn!  Tog en Gin & Tonic och sen fixade vi Kycklingfilé med Champinjonsås & Klyftpotatis i ugn =)

Imorse  när jag vaknade var det vitt....det är så fint....så lagom =)

Idag blev det bara Pannkakor & Stekt Bacon till lunch - Gott =)
Sen fick vi fikabesök....mysigt!
Tog mig en kort promenad bara för att få lite luft...
Nu ska jag tända brasan och sätta mig med tidningen...

Hoppas alla har en härlig lördag! // Gizze

Kommentarer

  • Henrik Olsson säger:

    Hej !



    Nu har jag gjort din tårta. Min bror fyllde år så förra veckan bakade jag. Den blev god och påminde om maraänger med choklad sås.



    Jag gjorde en höög tårta och plötsligt sprak den och choklad sås och grådde hamnade mitt på duken... Inta kul , men den var änå då god



    Du får gärna skriva recept på kyklingen om du har lust. jag försöker utvidga min mat repertoar..

    Henrik

    2010-11-29 | 22:08:29

Kommentera inlägget här: