gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken dag....

Kategori: Allmänt

Var glad att bilen startade i kylan, lider med den när det är så kallt.....
Suttit hela dagen på kurs, intressant men svårt att bara sitta...
Sen har det varit rörigt på flera sätt....
JAG...har inte ätit än, förutom en knäckemacka och en banan...nu är klockan snart halv åtta- så det börjar bli dags...

Gjort en Gizze tårta....


Sen blev det Färsbiffar.....ska ätas som Hamburgare nu.....
Sen Stekte jag Torsk...och kokade Potatis, så att det blir lunch i morgon =)

Ja nu går jag och äter.....
Sen blir det soffläge hela kvällen!
Ha en skön kväll!!! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: