gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Äppel Tosca

Kategori: Allmänt

Härlig morgon- Fredag =)

Kört ett varv med snabeldraken....fixat i ordning mig och har gjort en Äppel Tosca.

Ska glädja några fina människor med kaka.....=)



Nu får det bli en promenad....i helgen blir det smått i huset igen.....

Ha en härlig fredag i det underbara vädret! / Gizze

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åååå! Finfint fredagsfika. Jag kommer till dig och dricker kaffe ;-)



    Trevlig helg till dig med!!



    Kram Linda

    2010-10-08 | 11:23:56
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: