gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Laxdags

Kategori: Allmänt

Så var det torsdag....tiden springer iväg....

Varit hos min goa vän på fika! Alltid lika trevligt =)


Nu blev det Lax lunch igen....idag med Mos Potatis och Morot, smör, mjölk , vitlökspeppar & salt

Gott!

Nu får det bli en promenad innan massage och lite annat.....
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • caro säger:

    jadu gizze...tänk om min mamma kunde göra sådär god mat, det kan ingen i detta hus :)

    det ser fruktansvärt gott ut måste jag säga! :D

    du får gärna komma hem o stå för maten i vårat hus tycker jag :D

    2010-10-07 | 13:18:04
    Bloggadress: http://carolinmellqvist.blogg.se/
  • Linda säger:

    KURR Guuud va gott det ser ut då!

    2010-10-07 | 19:00:10
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: