gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Men.....

Kategori: Allmänt

Kom plötsligt på att jag inte lagt ut Kladdkakan...men hur viktigt kan det va...ni som är inne & kollar vet ju att Kladdkakor blir det Väldigt ofta...
Idag med Kakao & Chili kryddan &  Marabou Polka...
Bara tagit en provbit jag & sonen....ska njutas i mogron...med Kärlek - Alltså Carte dórs Hallonglass


Var också till en go vän på fika.....så mysigt så ;)

Sitter ensam och myser vid Idol...15 värmeljus & brasa som sprakar....

Hoppas ni har en fin kväll...kram Gizze

Ps.....Kan ni kommentera lite, så jag vet vilka ni är....nyfiken på er vet ni :)

Kommentarer

  • Fru Hanson säger:

    Hej! Här har du en besökare, men det hade du nog på känn ;)

    kram kram

    2010-10-02 | 00:15:41
    Bloggadress: http://hurtankervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: