gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Middag hos vänner

Kategori: Allmänt

En härlig dag!
Promenad på förmiddagen....fixat med lite hemma....
Fikat med vänner ....
Lätt lunch, Laxen som fanns kvar & Pasta till den...

Sen bjuden till goa vänner med många goa vänner ;-)

Tack snälla ni, lika trevligt som vanligt...Tack alla andra närvarande också, stora som små!

Vi fick Räkcocktail, Stek,Potatis, Kantarellsås,Grönsaker Sallad & Hembakt bröd...Vin Whisky...Kaffe och en massa gott...

Barnen fick Pizza, snacka lyckliga små liv med stora bitar pizza....


Underbara vänner, Allihop!
Nu ska jag ta mig i kragen och kanske...få något gjort...visserligen är det vilodagen men...

Ha en härlig söndag, sista oktober, i morgon har vi  november.....skönt att vi fått vår timme tillbaks :-) / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: