gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Morotssoppa

Kategori: Allmänt

Vilken kall dag....hade minus 7 i morse..Brrr
Har suttit med lite papper...försöker komma framåt med affärsidé och marknadsföring av företag...
Men vet inte hur jag ska göra....måste ju snart bestämma mig....Vet vad jag vill men...jaja , en dag i taget...

Idag blev det bara Morotssoppa! Har Mozzarellapaj kvar från igår så den ska ätas upp senare :)

Den var HEEEET...Curry, chili, vitlökspeppar, buljong och liten cremefraiche klick ;)

Ska försöka komma ut på en promenad, men känns inte lockande när man fryser direkt näsan kommer utanför dörren ,fryser inne också, men ska tända en skön brasa lite senare :)

Önskar er en fin dag...snart är det helg! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: