gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

PlommonTosca

Kategori: Allmänt

Funderar.......

Min nacke och mina händer vill inte, men jag vill....undrar om det är idé att fortsätta planera.....
Ja ja jag ska tänka några dagar till....
Tog mig en skön promenad förut, sen har jag fixat lite här hemma, måste ju göra nåt!
Blev en kaka till morgondags morgonfika med god vän =)

Skulle ha Nektariner...men fanns ej, så det blev en Plommon Tosca =) Ska servera den med Gräddvaniljsås =)


Lunch idag blev rester av Torsk & Spenatmos från igår! Och en massa goa marinerade Haricoverts, kalla!

Nu ska jag ta en promenad igen innan jag får besök av smått =)

Ha en fin tisdag....ses snart / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell fru och mamma säger:

    gud så mumsigt.

    hinner du äta upp allt du bakar el fryser du ner.

    hihi du gör ju massa gott varje dag.

    JAG och dennis kommer ju gärna på fika när vi är tebax igen.

    2010-10-19 | 15:40:30
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • sandra "piik" säger:

    eller harry kuvär som jag säger ;)

    2010-10-19 | 18:51:44
    Bloggadress: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här: