gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var helgen snart slut...

Kategori: Allmänt

Tänk vad tiden går...
Har ju haft smått här..då blev det bara Falukorv & Stuvade Makaroner


Lunch igår Omelett
Och mumsat Toscakakan ...

Kvällsmys mat...innan cykeltur för lite vin & trevlig sällskap blev Pizza (ja jag är lite lat ibland..)


Idag har jag varit på två promenader och lunch bestod av  Tortellini med Skinka & Vitlök & Sallad



Skulle ha varit på Cabaret på teatern...men den var inställd pga sjukdom, så synd för jag såg fram mot det, och beskedet kom bara 2 tim innan föreställningen =(

Istället blev det en tur för kaffe & trevligt sällskap hos min vän, lånade med två barn hem också för lite mys =)

Ikväll...ja...lat igen...gjorde  Kebab....köpte både kebabkött & sås....gott var det =)


Nu ska det bli soffläge med tända ljus och snart Ensam mamma söker....kanske är nån bra film senare också...

Ha en fin söndagskväll! / Gizze

Kommentarer

  • Maggan säger:

    Hej Gizze ! Du som är så duktig på mat skulle anmäla dig till "Halvåtta hos mig " du skulle absolut platsa där ! Kram " Gammelmaggan "

    2010-10-11 | 09:03:13
  • Gizze säger:

    Tack Maggan....



    Snällt av dig att tänka så...men jag vill inte ha in kamera i mitt gamla slitna hus...annars vore det superkul =)

    Hoppas allt är bra med dig...nu ska jag åka tillbaks till kursen- bara hemma & lunchar lite



    Kram Gizze

    2010-10-11 | 12:29:26
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: