gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Så var man mätt igen då...

Kategori: Allmänt

Vi sov till halv nio här idag...inte dåligt med smått i huset!
Sen blev det lite lek, lite tvätt och annat pyssel, var och fick mig lite kaffe också.......sen har snabeldraken  fått gjort en tur...

Lunch idag..Köttgryta som fanns i frysen- och Spagetti...Smakade bra!


Är inte vän med min kropp....skulle behöva massage....ska faktiskt kräva en ny röntgen också..för såhär kan jag inte ha det...
Ska snart ta en promenad och röra lite på mig i alla fall...det känns alltid bättre då!
Måste komma på nåt att fixa till morgondagens lunch också..då är det sitta på kurs som gäller igen...

Ha en fin söndag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: