gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vad gör man inte för de små...

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag....kom lite vitt i natt.....ja snöblandat alltså....som tur var var det inget när jag kom upp...vill inte ha Snö...än, till advent kan det komma , stanna över jul och nyår och sen försvinna....så nu bestämmer vi det ;-)

Tog en promenad, jag var verkligen Bambi på hal is....kanske enda promenaden idag....

Får smått i helgen, så - jo jag har gjort Falukorv & Stuvade Makaroner....(brukar inte göra "barnmat" men äter hon så bra så är det ju bra)


Får väl komma på nåt gott till kvällen ...
Ska iväg och hämta liten, och få på vinterdäcken!
Önskar Er en Härlig Fredag! / Gizze

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det här är det bästa Johan och Linnéa får. Inte min favorit, men det funkar ju faktiskt :-)



    Håller med dig angående snön!



    Trevlig helg Gizze!



    Kram Linda

    2010-10-22 | 16:50:24
    Bloggadress: http://jolinsinredning.blogspot.com
  • Milla säger:

    Tack så hemskt mycket för tipset! :) Nu hoppas jag bara att någon jag känner ska dit snart så jag kan köpa på mig ett par stycken! :) (Själv har jag inget körkort)



    Ha en mysig fredagkväll! :D Kram.

    2010-10-22 | 20:06:18
    Bloggadress: http://millablom.blogspot.com
  • Milla säger:

    Går det tror du? :) Isf måste jag testa det! Vore ju toppenbra. :)

    2010-10-22 | 21:54:18
    Bloggadress: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här: