gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Brödbak...

Kategori: Allmänt

Bakade 3 Baguetter, lite grova...med Fiberhavregryn, Graham & Vete..lite flingsalt på ;)
En Baguette gav jag bort till en go vän, som blev så glad för det lilla!


Ska mumsa Brödet till tv:n....

Tillsammans med : Avocado, Vitlöksklyftor, Feta & Salami......och-
ett glas Rött...de har ju tappat mig på blod idag, så det kan jag behöva ;D


Ha en fin kväll i höstmörkret...nu ska jag tända ljus och mysa! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Låter som en riktigt mysig stund i tv soffan, passar bra när höstmörkret faller på och det regnar och blåser utanför dörren..



    Ja håller med dig om att vi verkligen får hoppas att Svenska folket vet vad som är bäst för dem i detta val...å inte är det nån RödGrön sörja i alla fall..



    Stora kramen te dig vännen..

    2010-09-14 | 22:29:28
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • Gizze säger:

    Nej hugaligen.....får va vaken läänge på söndag för att få se resultat!



    Ja kvällen har varit bra, tack för pratstunden!



    Kraam

    2010-09-14 | 23:18:22
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: