gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Höst

Kategori: Allmänt

Ja inte var det lockande att gå ut idag.....mörkt, blåsigt & regnigt...men jag trotsade vädret och tog mig en blöt promenad :)

Var iväg och tog några prover i morse..så gissa om jag var hungrig när jag kom hem- och Kaffe sugen!!!
Blev rejäl frulle...


Lunch idag...Lax "för en gångs skull" med kokta Morötter & Broccoli!

Hade bara pressad Lime, Alpnaering Havsörtsalt & Alpnaering Vitlökspeppar på Laxen!


Håller på med en Tårta ...tar av bilderna sen tidigare, då de som läser sett den ett antal gånger redan- Rice Krispies Tårtan = Gizzez Tårta

Den är ju såå god!

Nej nu får det hända nåt...
Ska få massage senare idag! Ska bli så skönt, för min kropp vill inte riktigt det jag vill...

Önskar er alla en fin höstdag! Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: