gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Mjölfritt bröd

Kategori: Allmänt

Ja min kära kusin gjorde ett bröd igår som jag var tvungen att testa...enkelt var det ju, bara att röra allt - tycker smaken blev helt okej, lite annorlunda konsistens ju..men..smakade nästan godis ;)
Ska äta det till min Lunch Soppa senare!

1 dl sesamfrö
½ dl hela linfrön (jag tog krossade)
½ dl solrosfrön, rostade
1 tsk bakpulver
1 msk Fiberhusk ( finns bland glutenfritt)
rör dessa..
blanda i
250 g Keso
3 ägg

jag tog även lite salt & kanel

bred ut på bakplåtspapper 225 g 15 minuter


Tjingeling.../ Gizze

Kommentarer

  • Kusin Mona säger:

    Ska nog göra en till och testa med kanel :-) Blir lite mer som fika då kanske hihi.. fredagsmys!!

    2010-09-17 | 11:58:01

Kommentera inlägget här: