gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Soppa & Brödbak

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt trots att jag hade sovmorgon......med ett leende på läpparna....Fredag, så skönt!

Hemarbete idag- men det kommer jag göra i helgen istället min nacke gör att jag inte orkar sitta nån lång stund...

Varit en tur på stan..det är ju Mârtenshelg här! Inte köpt en enda grej....bäst så! Bara tittat på folk & tjatat lite...

Fick fikabesök, så kladdkakan gick åt!

Idag blev det Soppa, inte Kålsoppa som alla andra gör denna helg, utan Rotsakssoppa & Focaccia bröd a la Gizze



Soppa är bra mat, god & nyttig mat tycker jag!
Nu blir det att fixa en Paj...återkommer om en stund....Ha det så gott så länge! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: