gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Val 2010

Kategori: Allmänt

Vi hade en trevlig kväll igår....blev sent också...så det känns idag ;)

Idag skiner solen på oss! Röstat har jag gjort! Nu är det bara att hoppas att det blir som man vill....då blir det bra ;)
Tog en promenad också, men det ska snart bli en till, man vill ju inte va inne...
Men först ska jag ta en cykeltur & leta efter Såpbubblor, för det har jag lovat småkillarna, och i två affärer var de slut ;(

Och idag är det småkillarnas födelsedag....de börjar bli stora nu...

Ska dit & Gratulera senare idag!

Lunch blev bara Omelett med Ost & Skinka...


För jag ska göra ordentlig mat ikväll...till tv:n. Är ju Ensam mamma söker...

och sen Valvaka! Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: