gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Halvt storm.....

Kategori: Allmänt

Blåser nästan bort.....
Men solen skiner och det börjar bli skön värme ute;-)

Igår förmiddag hade jag fika besök...lika trevligt som vanligt;-)
Hann inte baka nåt utan tog upp bullar och kaka från frysen;-)


Lunchen blev rester av Torsk & Mos...

Haft smått på besök ett dygn...vi har myst och gjort en utflykt..så vi hade med oss Falukorv & Makaroner på turen;-)

Gillades skarpt...

Väl hemma efter en massa mys...blev det Pannkakor och Grädde som mellis ;-)


Tog mig sen en promenad i blåsten...trädgrenar har fallit ned överallt...farligt kan det vara...så se upp ;-)

Nu blir det soffan ....Ha en fin kväll!  I morrn är det fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: