gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Hemgjord Pizza

Kategori: Allmänt

Solen skiner.....fortfarande....vilken dag..och vilken kväll...

Gjorde en Pizzadeg...för sonen önskade Hemgjord Pizza &Pizzasallad!

Kokade en Tomatsås: med olivolja, passerade tomater, vitlök, salt, peppar, chilipeppar, oregano, basilika :-)

Pizzan hade vi : Tomatsås, Ost, Champinjoner, Körsbärstomater, Skinka ..Oregano och lite färsk Basilika!

Pizzasalladen : Vitkål, Salt Peppar, Italiensk Salladskrydda..Vinäger & Olja :-)

Lite Färska Jordgubbar & Honungsmelon som efterrätt :-)




Magen står i fyra hörn....Nu ska jag sätta mig i solen och njuta....

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det är mums

    och vad mkt gott du gör hehe.

    kraams

    2011-04-29 | 22:41:09
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det är mums

    och vad mkt gott du gör hehe.

    kraams

    2011-04-29 | 22:41:10
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    tack ja verkligen vädret är kanon.

    tror jag ska fixa lite grillat till middag kraam

    2011-04-30 | 11:45:04
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: