gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kardemummabullar

Kategori: Allmänt

Fick för mig att baka....Bullar är alltid bra att ha....
Fick blir Kardemummabullar! Ska ta med mig och bjuda på dom i morgon till elva fikat!

Blev så goda :-) Här doftar så gott!

Köpte Jordgubbar igen...också goda :-)
Kanske kan bli en liten tårta med Jordgubbar..eller nån Bakelse...vi får se...

Nu ska disken bort...

Önskar er en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine säger:

    synd att jag inte är hemma elva hehe. men. vad tror du om en fika snart? kram

    2011-04-26 | 21:08:01
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja vi åker till sthlm på tisdag dennis ska på libero reklam betald casting, dansa i blöja tror jag hehe.

    hoppas du har tid innan.

    krams

    2011-04-26 | 21:37:13
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: