gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Kassler & Klyftpotatis

Kategori: Allmänt

Idag är det mulet och regn..men i morrn ska solen komma till oss igen!

Tog med mig lilla tårtan och fick mig elva kaffe....tror det uppskattades :-)

Varit på möte....endel människor kan verkligen förstöra ens dag....genom att vara arroganta...men nu skakar jag det av mig :-)

Lunch idag...som var av det sena slaget....blev Kassler & Klyftpotatis..och Sallad! Gott!


Nu ska jag åka och köpa blommor...för min moster och morbror fyller år idag och dom ska firas! Hipp Hurra!

Ha en fin eftermiddag och kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    låter fint hörs nån dag innan och stämmer av kraams

    2011-04-27 | 20:13:18
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • walla säger:

    hej vännen! Underbar tårta med finfina jordgubbar. Smakade garanterat lika gott som jag tror. Va tråkigt med folk som inte kan uppföra sig normalt. Man blir alltid lika förvånad över att de faktiskt finns. Kanske är naiv men man vill ju alltid tro det bästa om alla. Nu har jag skrivit ut alla mina papper som jag behöver för att klara av min matte. Havet och solen skriker efter mig så idag blir min skolsal på en brygga. Att sedan bryggan ligger 100 m från min lägenhet gör ju inte saken sämre ;D Sölvesborg på sommaren är himmelriket!

    Kram på dig min vän

    2011-04-28 | 08:43:40
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: