gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärspaj & Köttbullar

Kategori: Allmänt

Igår kväll blev här en tallrik med bl a ägg & avocado =)


Känner att jag behöver lite mer grönt..har fuskat en tid...men blir mer på våren med sallader och annat till grillat =)

Köpte billiga Tomater! Såå goda!



Har tagit en långpromenad och sen en kopp kaffe!

Lunchtallrik idag...


Har gjort en Köttfärspaj också..den ska vi äta ikväll..med en Sallad till! (Skulle vara gott med ett glas rött till också)


Gjorde även lite Köttbullar...blir lunch i morgon tror jag....


Var så rått här inne i morse, så jag tände en brasa! Nu är här så varmt och skönt igen =)

Men nu ska disken bort och sen får det bli en promenad igen...

Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • 4-barnsmorsan från himmelohelvete säger:

    åh mums va gött med sallad=)=)



    Ja det är görskönt ute idag faktiskt! Ska ge mig ut snart igen här=)



    ha en bra dag du också!

    2011-04-14 | 12:00:12
    Bloggadress: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera inlägget här: