gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Underbar Påskhelg

Kategori: Allmänt

Vi har ju fått sommar direkt...nästan så våren hoppades över...
Varit ute hela dagen!
Solat och tagit två promenader..fikat och ätit god glass!
Hann åka till ställe nummer fyra för att få tag på den nya glassen från GB:  Daim Päron Dröm
Den var god! Men mäktig...


Lunch idag tog vi rester av Janssons Frestelse, Köttbullar, Prinskorv & Sill!

Ikväll gjorde jag en Räkpaj och en god Sallad....

Smakade så bra!

Nu ska jag få bort disken sen blir det film och soffläge! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    jooo hihi vit för att vara mig allafall.

    eller får väl vara glad att jag inte är kritvit.

    Ser gott ut det där glass är ju mums. kram

    2011-04-26 | 10:51:50
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: