gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken härlig dag!

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt av att solen sken...så härligt!
Tog en långpromenad innan det var dags för lite lätt lunch:

Morotssoppa & Hembakta Baguetter



Använde Rågflingor & Vetemjöl...Oregano, Timjan & Alpnaering Vitlökspeppar i Baguetterna..de blev så goda ;-)

Den ena får följa med bort ikväll...är bjudna på Grillkväll!

Tog mig en andra promenad efter lunchen sen fick vi kaffe besök..och ...jag har tvättat bilen;-) Den är i alla fall renare nu!
Så nu blir det solen en stund med ett glas rött...det första för i år ute!
Sen dusch och fix innan det blir att ta fram cykeln och åka till goa vänner....

Önskar er en fin lördag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: