gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Vilken helg!

Kategori: Allmänt

Vädret har ju varit helt underbart!
Varit ute och bara njutit...

Ikväll blev det Grillat...



Grillade Ryggbiff marinerad i Santa Maria Hickory....
Gjorde Gratäng...
Sallad- Körsbärstomater Fetaost & Gurka i Provencalsk Örtkrydda & Olja & Vinäger =)
Baguette...

Det godaste jag ätit hittills i år!


Barnen åt Hamburgare...

Kvällens höjdpunkt:  Årets första glas vin på trappan...då är det VÅR!!!

Hoppas ni haft en härlig helg! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    Usch och fy vad jag har varit dålig på att läsa här inne hos dig :(( JAG HINNER INGENTING!!!! Att läsa matte är plugga hela tiden och efter det är jag helt slut. Skönt att det gett resultat men igen jag är helt färdig!!! Jag har inte grillat än :((((( gud va gott. Får nog bli i påsk, vi har faktiskt en innegård där man kan grilla. Inte en jättefin & jättestor men dock en innegård.

    Nu plugga vidare, sen ska jag lämna in bilen för lagning, jag hatar bilar!!! Dom ska bara funka och rulla.



    Kramen å hej

    2011-04-18 | 09:44:09
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: