gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Helgen som gått...

Kategori: Allmänt

I torsdags kom en go vän och vi åt Kex & Ost och drack lite gott Vin! Alltid lika trevligt att träffas!

Vi klämde även i oss lite tårta...till kaffet :)


I fredags grillade sonen och kompisar...jag fick mig också en smakbit!

Har haft barn här hela helgen, blev Korv & Makaroner- Fiskpinnar/ Fiskbullar & Potatis- Pasta med Kassler, Vitlök & Ostsås...och Strips med ketchup...det sista ätandes i bilen- då jag inte vågade åka hem pga branden så nära intill oss...Men barnen var nöjda =)   (inte brukar nån få äta nåt i min bil) Blev  en annorlunda kväll i bil med andra ord..sen snabb koll på film och natt!

Igår gjorde vi ett besök på Brandstationen!  (- efter två månaders tjat)- tyckte det passade efter branden! Vi fick åka Brandbil och de fick sitta i varenda bil och båt haha =) Mycket uppskattat!

Jag tog mig en promenad och sen ett varv med dammsugaren...sen var det soffan och Bingolotto ( Jo jag är en trött gammal tant)
Vi mumsade Varma Mackor!


Idag regnar det....jag är trött..orkeslös..och tänker Inte ta nån promenad i detta nu...får se om det minskar i eftermiddag så man får lite luft i alla fall!
Ska äta rester från igår när sonen kommer!

Önskar er en fin dag i regnet! / Gizze

Kommentarer

  • L säger:

    saknar dig. <3 Hoppas ni har haft det bra och att det inte regnar för mkt.

    Kraaaaaaaaaaaam

    2011-08-15 | 17:38:17
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: