gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

IKEA

Kategori: Allmänt

Inte sov jag nåt i natt minsann...var det bara för att jag fick sova gott igår natt tro....
Uppe före tuppen och iväg...
Varit på lite ärenden....
Fikat...
Lunchat på IKEA....

Fått hem..En grej till bilen....de andra var slut så det får bli en resa till...
Fått mig en promenad...
Ett Gott skratt....
Goda kramar av goda killar :)
Tvättat..
Sågat bort lite grenar (ja - sonen sågade)
Diskat...
Ätit mackor....
Hmmm...och Ostbågar (bara för att det fanns kvar från helgen)

Nu soffan...i väntan på Filip & Fredrik ..det får man inte missa! Sen vill jag sova inatt...:)

Hoppas ni har det gott! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Kram i massor. Syns i helgen. Puss

    2011-08-22 | 22:52:05
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/
  • lizzi säger:

    Det där med somn är ett konstigt fenomen! Undrar vad meningen är att man ska ligga o snurra o surra vissa nätter när man måste va allert o pigg på dagarna! Trist. Kram

    2011-08-23 | 08:46:16
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: