gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Körkort

Kategori: Allmänt

Ja idag har sonen tagit Körkort! Tänk vad tiden går... (tycker nyss jag själv körde upp, men det var visst 23 år sen hihi)

Detta firades med Kladdkaka- Grädde och Färska Jordgubbar!
Sen fick jag följa med på en tur i min bil....kändes konstigt att sitta bredvid..men han kör bra!
(Nu har jag privat chaufför -bra när det inte finns nån taxi i stan längre)


Ska ta mig en andra promenad för dagen...har huvudvärk som inte vill släppa...
Sen får det bli lunch fix!

Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    WOW,,,,,häftigt!!! Grattis till honom, Ska han behöva köra runt på mamma nu då i ur o skur ;))

    2011-08-16 | 16:32:38
  • Helen säger:

    Hm,,,,mitt namn kom bort i kommentaren förut. Helen

    2011-08-16 | 16:33:17
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ja det var en underbar dag. nu ska vi ta och sova.

    Vi får ta och ses för fika någon dag tycker jag kraam

    2011-08-16 | 23:27:53
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • walla säger:

    hej å tack snälla! Fy vilken skitperiod jag har nu :(( Men det går över. Ibland är det bara värre är vad man fattat & när verkligheten springer ikapp en så får man en chock. Ny dag nya tag. Jag går upp och gör det jag ska i allafall. Jag behöver tänkasemester.



    Shit va kul, körkort!!! Jag minns känslan. Jag tog det sent, 30 fyllda. Jag grät som ett spädbarn när jag fick veta att jag klarat det.



    En stycke kladdakaka tack snälla.

    ta hand om dig min vän :)

    2011-08-17 | 10:38:11
  • lizzi säger:

    Jag kommer oxå ihåg när Malin fick körkort för jag grät jag mä:)) Sen kom mitt nåt år senare:)) Vilken känsla!!! Sköt om er töser. Kram

    2011-08-17 | 13:45:11
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här: