gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Dan före dan före dan före dopparedan...

Kategori: Allmänt

Nu är det nära......snart är han här....

Igår blev det Sopplunch..Italiensk Tomatsoppa, skulle haft vanlig pasta i, men fick bli Nudlar, ....Bakade ett Bröd också...Gott!


Idag ledig dag..behövdes...för att få fixat lite..Började dagen med att handla....kl 8 gick vi in och gjorde Domus, 8.30 Ica..sen lite fix hemma..och sen vidare till Lidl och Netto...och Gröna Skylten...Så nu borde vi klara oss några dagar, men så blir väl inte fallet..kom precis på att jag glömt köpa en stek..Hmmm
Lunch idag...Råstekt Potatis..Stekt Ägg och Bacon...Gott!


Väl hemma blev det dammsugaren som fick göra sitt...sen torkade jag golven! Skönt att ha det gjort!

Granen står ju klädd och nu har även Tomten varit här och lagt klappar under den...

Så mysigt...

Ska ta min onda kropp och inta soffläge...tror det är både film och nån deckare ikväll....

Ha det gott! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: