gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredag kväll...

Kategori: Allmänt

Veckorna bara rusar iväg...i morgon är det bara en vecka kvar....tills han kommer..... :-D

Idag blev det Korvgryta och Jasminris till lunch!
Gott sa barnen..och det var det :)


Gjorde en Tårtbotten i eftermiddags...den har jag lagt ihop med lite gott...ska göra klar den i morgon, och då ska ännu en Tårta fixas...då det blir kalas :)

Sen bakade jag och guldkornen Ingrids Chokladkakor...de var så duktiga! Jag gjorde bara degen...
"Kolla va vi är duktiga"



Nu ligger de busarna och skrattar i sängarna....
Jag ska slänga mig i soffan :)

Hoppas på att få besöka "min" kille i morgon som blivit så stor och som jag inte sett på några månader...för att få lämna lite Tomtegodis och fika med dom!

Men nu soffan..../ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: