gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredags kväll...

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen.....
Tiden bara rusar iväg...
Igår åt vi Bacon & Spegetti till lunch med lite majs , paprika, avocado och isberg till...

På kvällen gjorde jag lite gotter....

Gjorde även on hel plåt med Fudge...men nej det ska jag inte göra igen..följde receptet...men den stelnade inte trots flera timmars kokning....:( = Jag och recept går inte ihop...
Blir att äta den med sked ur långpannan när man blir sugen ;-D

Idag blev det Fiskpinnar Potatis & Morötter...jo ja vet ja är lat...hatar mig själv för färdigt (dessutom fick jag en blå grej i munnen...såg ut som Blåkorn typ, eller diskmedel, så antingen var den i fiskpinnarna eller i Remouladsåsen- Findus ska få sig en känga....Blääk)


Tog mig en promenad förut i mörkret....var välbehövligt, har knappt rört mig sista veckorna, handlade lite så nu står en Köttfärspaj klar...att äta ikväll med en Sallad...


...och Köttbullarna rullade jag under tiden...de ska vi äta av i morgon kväll..då vi ska ha annorlunda Nobel kväll.. med Janssons och annat smått :)


Bilen är på verkstan men får jag den och får sova inatt och det inte är snö kaos i morgon så ska vi jul shoppa lite...

Men nu...soffan Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Massa gott ser jag. Saknar fika med dig. Får bli snart. Vår telefon funkar inte pga flytt. Jävlar vad vi trivs. Detta är livet på en pinne. Kom hit!!! Kramar i massor!!

    2011-12-10 | 17:44:15
    Bloggadress: http://Hemlig
  • Milla säger:

    Allt på din blogg ser så himla gott ut! Du är ju en mästare i köket! =)

    2011-12-20 | 21:40:15
    Bloggadress: http://chupaflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: