gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttbullar & Stuvade Makaroner

Kategori: Allmänt

Ja det blev det idag.....rullade lite nya Köttbullar och stuvade Makaroner...Gott!

Tog oss en promenad på förmiddagen sen var vi bara inne och myste...
Fick fika besök...trevligt :)

Sen tog jag mig en promenad själv i mörkret...regnade men var skönt!
Har tvättat några maskiner och borde köra en tur med dammsugaren, men det får bli i morgon kväll...

Nu ska jag kolla bloggar...värma Risgrynsgröt och ta soffläge...idag är det Lark Rise....Me like :)

Ha en fin kväll...och ja just d...bilen gick igenom ..kors i taket :)
/ Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: