gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lucia

Kategori: Allmänt

Ja igår var det Lucia....
Vi myste vid tv:n och såg Luciamorgon och Julkalendern....:)


Var ute i blåsten på förmiddagen..kallt..Brrr

Lunch blev Kycklingfilé (med Alpnaerings Kycklingkrydda,Vitlökspeppar & Havsörtsalt) & Potatis & Morötter i Ugn (med Timjan , flingsalt & peppar..) Cremefraiche sås med Basilika & Vitlök...Mumsfilibabba sa barnen :)


Sen blev det fika ett par gånger till.... :)


Och därefter.....Pizza......tack för trevligt besök :)

Sen var det bloggläsning och lite annat...

Idag var frukosten avklarad 05.50.....sonen började tidigt, så vi åt ihop och nu ska jag göra lite nytta innan barnen kommer...och sen ta mig en promenad i dagsljus...om det blir sånt :) hihi

Ha en fin dag/ Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    guuuuuuuud va tidigt!!

    jag finns här fanns det inte märks...:D



    Älskar din ljusstake på bordet, vill haaaaa

    Kram på dig

    2011-12-15 | 14:37:03

Kommentera inlägget här: