gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Tårtkalas....

Kategori: Allmänt

Här var vi vakna i ottan minsann...kvart över sju var Kladdkakan klar...sen var det soffmys med frukost och julkalender :)
Gjorde Ganache till kakan och garnerade dem båda....


Fick oss en promenad, lite luft behövs...och lek på gården...
Lunch - Fiskbullar Potatis & smörkokta Morötter...Mumma...


Sen fick vi trevligt fika besök :)

Lek och fix innan Kalas för en stor god kille....6år.....


Hemma blev det en stunds tv och sängen för de små guldkornen....
Jag somnade på soffan, men nu har jag piggnat till igen :-D

Hoppas ni har en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • yasmine modell mamma och fru säger:

    ojoj så fina tårtor.

    säkert super goda....vill haaaa. hehe.

    åhhh nu är jag klar med dagens bestyr så skönt att bara sätta sig ner ..

    kraaam

    2011-12-17 | 23:07:16
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/
  • yasmine modell mamma och fru säger:

    jaa gud jag tar vara på varje sekund med Dennis.

    imorse var vi uppe kl 6 och åkte till karlstad sjukhus så kom vi hem för en liten stund sedan.

    nu är det dags att få i oss lite mat.

    Hoppas du har en bra dag kraaaam

    2011-12-19 | 14:28:36
    Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här: