gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

1 februari 2011

Kategori: Allmänt

Så var det ny månad igen...Januari sprang iväg minsann...

Jo jag är lat....Idag har jag bara haft Chorizo & Pulvermos.... lite kokta morötter & gurkmajonäs till bara ..sant...och jag skäms...men men - så blir det ibland ;-D

Dålig bild....Hmmm

Var ute och handlade lite tidigare idag..borde ta en promenad men har ingen lust- kanske blir i morgon ;-D

Nu ska jag vispa till Våffelsmet...för världens bästaaaa små gullungar kommer på besök!!! Jippie!

Ha en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: