gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fika.....

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen....haft en mycket trevlig förmiddag med härliga vänner på fika besök ;-)

Har egentligen fikat hela veckan....bilder kommer här...







Jo vi har allt ätit mat också...men inga bilder på det...

Nu funderar jag på att äta...men är ju inte direkt hungrig efter allt kaffe och sockerintag...

Önskar alla en härlig fredag! Var rädda om varann! / Gizze

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tur du skrev att det var hela veckan, annars hade jag blivit orolig för dig Kuss!!! ;-)

    2011-02-25 | 14:17:14
  • Gizze säger:

    Tror du kan vara orolig ändå...hahaha nej då...men det räcker nog för en månad egentligen...men gott är det ;-)

    2011-02-25 | 14:27:04
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Det var en rejäl fika vecka helt klart... så möe gött!!



    Ha nu en rikigt mysig helg...



    Kram kram

    2011-02-27 | 00:56:13
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    det där kaffebordet känner jag igen :)))



    2011-03-01 | 13:30:19
  • Zandra säger:

    Mm va mycket gott =)))))) Kram Zandra

    2011-03-01 | 15:47:50
    Bloggadress: http://mittvitalillahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: