gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Ja här blev det lugnt hela fredagen...
Tog bara en fika med en god vän på förmiddagen...
Lunchen blev Laxsås, Pasta & Broccoli....!


Hämtade liten på eftermiddagen så vi lekte och myste!
Fredagsmys fick det bli...med Lets Dance & Tacos, Nachos, Tortilla...Så gott.....

Kalla mig slasktratt....tog mig en omgång till efter en fylld tortilla ;-D  Gott!

Blev skön sovmorgon idag..trots att liten är i huset!
Vi tog en mini frukost...sen en större frukost med de andra när de vaknade!

Kom på att jag inte lagt in bilder från fika med god vän i veckan....så mysigt!
Och jag fick så fina blommor hem med bud! Sånt värmer! Tack kära du!

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe.....
Önskar alla en härlig lördag! / Gizze


Kommentarer


Kommentera inlägget här: