gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Söndagsmys med mumsig mat

Kategori: Allmänt

Var en riktigt lat söndag!
Kvällen spenderades i soffan...med tv och sprakande brasa!
Mumsig mat blev det också.....men är väl på väg utför med mig.....
Stekte Fläskfilé....gjorde en Grönpepparsås & Sallad......men till detta också: Pommes Strips- Vitlökskroketter- och Färdig BEA...
Men inte vilken BEA som helst utan  Erik Lallerstedt´s BEA...Tack Lisen för tipset....kommer nog hamna i "färdigträsket" känner jag ;-D

Faktiskt....såsen som får 5 G...*GGGGG*

Har nu mumsat frukost....fått i mig kaffet...kramat och önskat de mina en fin Alla Hjärtans Dag!
Dags att sätta lite fart! Önskar er en fin Alla Hjärtans Dag också! / Gizze

Kommentarer

  • Anki säger:

    Ha en fin Alla Hjärtans Dag Du med många kramar till Dig. Hoppas att vi snart ses... Anki

    2011-02-14 | 10:25:56
  • Gizze säger:

    Tack goa du! Hoppas också vi ses snart...tiden bara springer iväg...kram Gizze

    2011-02-14 | 11:15:23
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Ha en mysig alla hjärtans dag... Här kommer ett lass med stora kramar....

    2011-02-14 | 12:35:16
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: