gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Stekt Torsk, potatis, grönsaker & remouladsås

Kategori: Allmänt

Hoppas ni alla hade en mysig Alla Hjärtans Dag igår! Det hade jag!

Tisdag är ju fiskdag...eller det var i alla fall det när jag var barn...så i mitt tänk så ska det vara så;-D
Så idag fick det bli Stekt Torsk med Kokt Potatis, Grönsaker & Remouladsås! Gott!


Till förmiddags kaffet blev det en bit av den här.....Mmmmmm


Har fått lite gjort här hemma...dammat, kört med snabeldraken, moppat golv, tvättar och har nu kommit hem från en kall men skön promenad!
Nu ska en tvätt hängas...sen ska jag ta en tur till en vän och fika!
Ha en fin tisdag! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Åhh funderade just vad vi skulle ha till middag och du inspirerade mig. Så nu blir det fisk här idag. Dubbelpanerad torsk med hackade ägg och potatismos. Mums filibaba!

    Kramizzz <3

    2011-02-15 | 15:22:38
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se
  • Anonym säger:

    tack för tipset ! kram ha det bra :D

    2011-02-15 | 18:48:45
    Bloggadress: http://carolinmellqvist.blogg.se/
  • Madeleine säger:

    Det var vad som stod på vår matsedel igår..:) idag var det kyckling med potatis..



    Hoppas din dag har varit bra här har det varit en lugn dag med lite pyssel..



    kram kram

    2011-02-15 | 19:35:27
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: