gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Gizzez Chokladtårta

Kategori: Allmänt

Blev sugen på att baka nåt.....har funderat lite...och kom fram till vad jag skulle mixa fixa trixa....
Resultatet kommer här.....


Inte så vacker...men ack så god ;-D Kommer att göras snyggare framöver...detta var ju bara ett test ;-D  Kanske lite hallon eller jordgubbar och mynta eller basilikablad på...

Nu blir det Avocado Toast.....vid brasan ;-D / Gizze

Kommentarer

  • Anna-charine säger:

    Gud va den såg go ut. Men kan den va lika go som din andra :)

    2011-01-19 | 08:28:20
  • Gizze säger:

    Nej så god blir nog ingen ....hihi...men denna var ett test..har kommit på lite smaker osv jag ska testa den med....för att inte alltid göra gräddiga tårtor ;-D Ha det gott! / Gizze

    2011-01-19 | 11:57:06
    Bloggadress: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här: