gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Köttfärssås & Tagliatelle

Kategori: Allmänt

Ja det blev det idag! Enkelt och gott...

Har fått mig en promenad i solen - så skönt, och inte lika halt idag!
Nu ska jag angripa disken....
Borde städa- men har inte lust...
Så jag låter bli...
Kanske blir det en fika med nån lite senare!

Ha en fin eftermiddag! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Samma här att egentligen borde snabeldraken få jobba lite men har ingen lust så den får vila tills i möra..



    Ha en mysig fredags kväll..

    kram kram

    2011-01-21 | 16:52:18
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: