gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lasagne!

Kategori: Allmänt

Tisdag....får inte mycket gjort, allt går i sakta mak...men skönt att ta det lugnt också ;-D
Fikade själv...vid datorn idag!

Smakade bra ;-D

Varit ut och handlat lite...plockat tvätt och diskat..efter lunchen...som idag blev Lasagne!



Väntar besök i eftermiddag...då ska jag bjuda på Morotskakan.....
Ha en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Mummiga bilder det ser jätte gott ut..



    Här blev det baconbullar med mos... riktigt gott och som vanligt åt man alldeles för möe.



    Här går det med segt har ingen lust på nått just nu..

    Ha en bra dag vännen..kram kram

    2011-01-25 | 17:06:14
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • walla säger:

    idag har jag lämnat in delprov 2 i samhällskunskapen :))) wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



    morotskaka....ME LOVE

    2011-01-25 | 21:56:23
    Bloggadress: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: