gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Måndag den 3:e januari

Kategori: Allmänt

Jag gick upp med tuppen , satt en stund i soffan med kaffet men fick sen lite gjort...kändes skönt!
Har smått i huset och nu har vi lunchat...får snart fika & lekbesök!

Gjorde Torsk i Äggsås & Kokt Potatis...


Hoppas ni har en fin dag! / Gizze

Kommentarer

  • madeleine säger:

    Här hade jag svårt att komma upp ur sängen idag,,, riktigt trötter var jag idag...



    Så det har varit en ganska lugn dag med lite små pyssel.. har njutit av utsikten när det ramlade ner sport mössor från skyn..



    God Fortsättning vännen och ha en fortsatt trevlig tisdag...kram kram

    2011-01-04 | 16:26:43
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
  • madeleine säger:

    Här hade jag svårt att komma upp ur sängen idag,,, riktigt trötter var jag idag...



    Så det har varit en ganska lugn dag med lite små pyssel.. har njutit av utsikten när det ramlade ner sport mössor från skyn..



    God Fortsättning vännen och ha en fortsatt trevlig tisdag...kram kram

    2011-01-04 | 16:26:51
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: