gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Repriser som gillas...

Kategori: Allmänt

Ja det blev Provencalska Fiskbiffar...igen...med lätt creme friche sås..kokt potatis, kokta morötter och Sallad
Enkelt snabbt och så Gott!

Försöker få lite gjort här hemma, men det går segt....tvättar och har dammat lite, snabeldraken står framme och väntar på mig...men den får vänta en stund, för nu gör jag ett besök hos en god vän! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    de ser så goda ut. Sugen på att prova att göra dem nån dag. kraaaaaaam

    2011-01-17 | 15:10:59
    Bloggadress: http://hearttoheartblogg.se

Kommentera inlägget här: