gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Soppa & Brödbak

Kategori: Allmänt

Så var det torsdag och en dag närmare helgen!
Bestämde mig för att det var dags för Grönsakssoppa & Nybakt Bröd!




Smakade bra! Nybakt är så gott! Soppa blev det mycket av - så nu har vi lunch i morgon också!

Gjorde en Choklad Rulltårta...med Lemoncurd..och Choklad & Non Stop...

För jag får trevligt fika besök i eftermiddag!

Hoppas ni har en bra dag! Nu ska jag ta tag i disken! / Gizze

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Nej vet inte vad det är med Facebook idag, för det verkar vara omöjligt att komma in på den sidan.



    Har tyvärr fortfarande besök av Mr. Huvudvärk, så kan inte säga att jag är direkt på topp, Var te stan en sväng helt slut när ja kom hem..



    Ha nu en mysig fredag gumsan..kram kram

    2011-01-14 | 16:28:10
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: