gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Trettondagsafton & Trettondagen...

Kategori: Allmänt

Hade en trevlig Trettondagsafton med vänner...gjorde en Räk & Kräftstjärts Paj & en Sallad till...gjorde även lite Vitlök Bröd av Baguetter från frysen..



Idag var det sen frukost...sen blev bara Pannkakor med Bacon & Lönnsirap ;-) Favvo!!! Måste göra American Pancakes till frukost snart...

Har varit och fått mig kaffe hos en god vän!..Snö överallt kan man säga...

Nu blir det bloggläsning och en massa bra musik en stund...sen filmkväll!

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • walla säger:

    godmorgon i stugan. Söta drömmar har vi haft & vi gillar INTE fredgar ;) & så vill jag åxå ha bacon & pannkakor til frukost & så vill jag åxå ha kaffe med god vän..... hm.... men GLAD det är jag hahhhaha



    Idag får det nog bli paj. Shit i gatan vad jag blev sugen på paj nu. hm... ska nog göra 2



    1. grönkål, bacon & dijon

    2. kyckling, röd paprika & västenbottencheeseeeee

    3. bjönbärspaj med grädde

    det blev visst 3 så ja 3 blir det.

    heeeeej :D

    2011-01-07 | 09:44:22
  • madeleine säger:

    Mmmmmm! Där fick du det att vattnas i munnen..:)



    Det har varit skönt att få se solen idag för nu var det ett tag sedan det tittade fram...



    Ha en mysig fredag och helg..

    kram kram

    2011-01-07 | 14:29:11
    Bloggadress: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home

Kommentera inlägget här: