gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Fusk

Kategori: Allmänt

Ja vilket fusk det varit...bara slarv mat och mackor & fika...får bli ordning på torpet snart!
Var en tur till Mariebergsskogen sen på Max och sprang i några affärer..fick med mig det jag hade tänkt!
Varit på stranden flera dagar! Skönt- orkar ej vara hemma i solen..måste vara vid vattnet!
Blev After Beach på Harry´s i onsdags- där Dirty Petes spelade! -  Kul!

Idag blev det i alla fall ganska nyttigt! Stekt Lax- Råstekt Färskpotatis- Stekt Paprika- Salladslök-Blomkål & lite feta!

Har problem med mina armar och händer, de vill inte allt jag vill..men men...

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund...får nog kaffe besök snart!
Blir det uppehåll i detta regn, så blir det nog Torgfesten en sväng..annars lockar Passengers på Tuppen :)

Ha en fin fredag! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: