gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Haft besök

Kategori: Allmänt

Igår fick vi besök ....av en superkille....han ville att vi skulle gå på Tuppen...och min snälla mor bjöd oss....Tack kära mor!
Vi åt Burgare - så god!


Denna stund skingrades tankarna lite....!

Idag tog vi en tur till stranden...killarna badade...men inte jag- var mulet så jag satt och drack kaffe istället!

Lunch blev Pannkakor & Glass


När jag körde hem superkillen....som hade velat stanna längre...
åkte jag till goa vänner och fikade!

Fick god Kladdkaka Färska Jordgubbar & Vaniljgrädde...och en pratstund! Tack för att ni finns!


Ska slänga mig i soffan och se om det finns nån film att kolla på! / Gizze

Kommentarer

  • Lola säger:

    Goa Gizze. Jag hoppas du har det bra och att solen skiner på dig på många vis. Har ju inget internet så jag har bara möjlighet att läsa och kommentera via mobilen. Lite bökigt är det. Idag har packat upp en herrans massa kartonger och fikat med en klasskompis som jag inte träffat på minst 15 år. Jätteskoj. Ska iväg om ett par veckor på tjejkväll med 4 st gamla klasskompisar. Det ser jag fram emot. Kraaam

    2011-07-06 | 21:34:57
    Bloggadress: http://petterlola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: