gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Löööööördag

Kategori: Allmänt

Betyder Goooodis....det fick jag veta direkt vi vaknade ;-)

Frukost först...lite lek...en tur och handlade Goooodis...
Gjorde Våfflor...till lunch ;-)


Promenad i spöregn...
Köpte glass och väntade på att regnet skulle sluta..men nejdå...

Hemma lekte inne och sen i lekparken..här blev badbaljan...mat...

Sonen och jag åt senare...Nachos..var så gott..för det var längesen!


Barnen sover och...
nu har jag hamnat i Gooodispåsen...för det är ju lööördag ;-)

Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer


Kommentera inlägget här: