gizzez

Halvgalen värmländska med helgalet intresse för att Äta mat...Laga mat...Fixa kring mat...säger inte att jag Kan,,,men Älskar det!!! JAG blogga...provar iaf- kanske hittar Du något som kan ge Dig tips inför din vardag- så jag säger Välkommen & Smaklig Måltid:)))

Lunch & fikabesök

Kategori: Allmänt

Ja det har jag haft idag.......Trevligt!


Blev Lasagne- Pizzasallad och Sallad


Bjöd på Hallonpaj & Vaniljsås ( Nej vi hade inte troccomare örtsalt till det )


Blivit några promenader och en tur i skogen....fick med några ynka kantareller hem....
Skönt att gå i skogen....Nyttigt tror jag...

Har bakat Bullar och gjort Pannkakor...


Nu får det bli soffan!
Ha en fin kväll! / Gizze

Kommentarer

  • lizzi säger:

    Som vanligt blir jag såååå sugen o hungrig när jag varit här inne så nu får jag gå o göra mig en macka:)) Ha en underbar dag!! Kram

    2011-07-27 | 11:46:20
    Bloggadress: http://lizzibitch.blogg.se/
  • walla säger:

    ja veeeeeeet Lisen visst är de jobbigt!!!! Och visst är dom duktiga!! Kladdkakan va dööögod! Jag åt inte 1 bit hahahah



    hoppas du njutit i solen, här har det regnat hela dagen. Känns skönt faktiskt, mycket roligare att plugga då.

    2011-07-28 | 18:06:30

Kommentera inlägget här: